top of page

治療師介紹: Judith Lau

大家好,我係Judith Lau ( 劉頌欣)🤗 。 我係一個註冊(表達藝術) 治療師同係一個本地既註冊教師。我喺香港修讀視覺研究之後,就入左正規中學入面做老師同時完成教育文憑既訓練。我主要係教視覺藝術🎨同通識🌏。 喺我既工作入面,我發現年青人同兒童除左需要知識的學習外,佢地既情緒同心理上都有唔同既需要,所以我繼續修讀咗香港中文大學既學校諮商與輔導文學碩士同香港大學的表達藝術治癒碩士。離開正規教育行業後,我希望可以透過心理教育同藝術幫助不同的人,讓人的身心靈健康得到關注同提升🙌🏻。 我目前係香港不同非牟利慈善機構工作,主要為低收入家庭同有特殊教育需要的兒童以表達藝術的形式提供心理教育。同時都有參與策劃以兒童為本的遊戲學習體驗。私人執業的工作對象主要係有情緒行為問題或特殊學習需要既兒童同年青人居多。想知道多啲我地expressoul 每位治癒師的背景就繼續留意我地既post 啦!!

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page